Presentació

Lean s’enfoca en la comprensió del valor per al client, en la millora contínua dels processos que proporcionen aquest valor, en la manera de gestionar el rendiment, en la forma d’organització i en l’actitud i el comportament necessaris.

Lean proporciona un enfocament de millora que se centra especialment en els comportaments i les actituds. Aporta una sèrie d’eines que permeten analitzar i millorar tots els àmbits d’actuació.

Aquest curs dóna una visió general de LEAN aplicat a la prestació de serveis.

DURADA

16 hores

PÚBLIC OBJECTIU

Per a qui va dirigit aquest curs?

  • Managers
  • Responsables tècnics
  • Agents del canvi.
  • Qualsevol persona que vulgui aprendre eines Lean i expandir aquesta mentalitat a la seva àrea de treball.
OBJECTIUS

Entendre, Millorar, Conèixer Eines

Entendre la manera com Lean se centra en la millora dels processos i eliminació de tasques sense valor per al client.

Millorar l’eficiència de l’organització, incloent-hi les eines de gestió visual.

Conéixer eines de resolució de problemes.

TEMARI

Què aprendràs?

  • Introducció
  • El Client
  • El procés
  • Eficiència i execució de processos
  • Organització
  • Les persones
  • Concepte 5S
  • Resolució de problemes

Innovació

Lideratge

Estratègia

Imagen de contacto

Comença el procés de transformació