Presentació
Lean s’enfoca en la comprensió del valor per al client, en la millora contínua dels processos que proporcionen aquest valor, en la manera de gestionar el rendiment, en la forma d’organització i en l’actitud i el comportament necessaris.
Lean proporciona un enfocament de millora que se centra especialment en els comportaments i les actituds. Aporta una sèrie d’eines que permeten analitzar i millorar tots els àmbits d’actuació.
Aquest curs dóna una visió general de LEAN aplicat a la prestació de serveis.
16 hores
Per a qui va dirigit aquest curs?
- Managers
- Responsables tècnics
- Agents del canvi.
- Qualsevol persona que vulgui aprendre eines Lean i expandir aquesta mentalitat a la seva àrea de treball.
Entendre, Millorar, Conèixer Eines
Entendre la manera com Lean se centra en la millora dels processos i eliminació de tasques sense valor per al client.
Millorar l’eficiència de l’organització, incloent-hi les eines de gestió visual.
Conéixer eines de resolució de problemes.
Què aprendràs?
- Introducció
- El Client
- El procés
- Eficiència i execució de processos
- Organització
- Les persones
- Concepte 5S
- Resolució de problemes
