Presentació

Les empreses del segle XXI esperen dels seus líders la capacitat de desafiar i acompanyar els seus equips perquè posin tot el seu potencial al servei dels objectius de l’organització.

En aquest curs veurem les principals diferències entre el lideratge tradicional i el servicial. Així com coneixerem què s’espera d’un líder i com desenvolupar aquestes qualitats de manera pràctica.

DURADA

3 hores

PÚBLIC OBJECTIU

Per a qui va dirigit aquest curs?

  • Equips directius, líders de persones, Direcció General.
OBJECTIUS

Desenvolupar habilitats

Entendre que caracteritza el líder del segle XXI i com desenvolupar aquestes habilitats.

TEMARI

Què aprendràs?

  • Introducció
  • Líder tradicional vs Líder servicial
  • Objectiu del lideratge servicial
  • Responsabilitats del líder servicial
  • Com posar-ho en pràctica
  • Habilitats necessàries
  • Conclusions

Innovació

Lideratge

Estratègia

Imagen de contacto

Comença el procés de transformació